A természet egy gyöngyszeme - NYÍRI
Célod mindig nemes legyen, foltot ne tűrj lelkeden.


Látogatók
- 2010.11.29.

free counters



A tényleges látogatói számhoz kérek szépen hozzá adni még 7886-ot. Eredeti számláló 20 országra volt beállítva, melyet elérve, szerettem volna emelni. Sajnos új számlálót sikerült elindítani.
Ez az oldal 2008. 02. 28-án indult, az eredeti egy másik szolgáltatónál készült arra a bizonyos 2006-os Karácsonyra. Annak a látogatói száma meghaladta az 5300-at, 2010. 11.29-ig.


ORCHIDEÁK
- 2014.10.30.



Pénzforgalom a neten:
- 2010.11.29.



Honlapkészítés, webáruház készítés a leggyorsabban. Akár még MA!






MAGYAROK a Világban!

Embertársak!


Tudom, hogy sokunknak nehéz, sőt egyre nehezebb. Tudom, hogy számtalan MAGYAR cégért küzdhettünk volna eddig is, sőt valószínű, hogy a jövőben is szembe kell néznünk újabb MAGYAR cég/termék leépítésével, elvesztésével… sajnos. Vegyétek már észre, hogy Magyarország tudatos leépítése folyik!
Össze kell fogni a MALÉV megmentéséért, mert MALÉV csak egy van!

Tudom, sokaknak nem adatik meg, hogy repülhessen, hogy lássa, a felhők fölött kék az ég. Hála Istennek fiamnak és nekem volt részem MALÉV-géppel repülni.

Magyarok a Világban!

Egy MALÉV gép egy darabka Magyarország. Szavakkal nem kifejezhető az az érzés, amikor a kék orrú gépet látni az óriási New York-i vagy London-i repülőtéren, és szerte a világban. Maximálisan támogatom a kezdeményezést. Régi-új MALÉV kizárólag magyar összefogással, magyar pilóták kezében és vezetésével, politikusok távoltartásával! Ámen!

*

"Szárnyakat adunk álmainknak" - Civil Szervezet,

melynek célja, hogy legyen nemzeti légitársaság. Folyamatosan frissülő weboldalukon és a közösségi portálon minden hasznos információ megtalálható.

*

Az Egyesület első, hivatalos sajtótájékoztatója 2012. február 23-án.

*

Kedves Honfitársak!

Az alábbi nyilatkozatok a támogatás kifejezéséról szólnak. Adjátok tovább, fogjunk össze, hogy kicsi országunknak legyen újra felhőket hasító, "kék orrú gépmadara!" Köszönöm.

malevmegmentese.info/nyilatkozat.html

angol: malevmegmentese.info/declaration.html

olasz: malevmegmentese.info/dichiarazione.html

spanyol: malevmegmentese.info/declaracion.html

német: malevmegmentese.info/deutsch.html

orosz:     weboldal - Nyilatkozat menüben

holland: malevmegmentese.info/netherlands.html

lengyel: malevmegmentese.info/poland.html

szerb: malevmegmentese.info/srbija.html

román: malevmegmentese.info/romania.html

 

* * *

"Vezetőink" az Ország Házában!

 

Ajánlom figyelmetekbe a Pilóta torokszorító sorait. Olvassátok többször, hogy legalább egyszer érezzétek a fájdalmat, melyet a NEMZET érez.

Biztos, hogy mindent megtettetek a MAGYAR értékekért?!

www.szeretlekmagyarorszag.hu/malev-az-utolso-ut-2/

Az éjszaka elment az utolsó MALÉV gép is Ferihegyről. Sokan szó szerint sírtak a búcsúztatásakor. Demeter Csaba egyike volt azoknak a MALÉV-pilótáknak, akik Írországba repültek a flottával. Az utolsó útról torokszorító beszámolót írt a Facebook-on. Íme.

“Kedves Barátaim, Kollégáim, Kedves Második Családom. Mérhetetlen fájdalmat érzek legbelül, és a mai napig nem tudom elhinni, hogy ez tényleg megtörtént. Megtörtént és ÍGY történt meg.

Nagyon sokáig bíztam, reménykedtem abban, hogy lesz megoldás, de péntek reggel telefonra keltem, melyet először nem akartam elhinni. MEGÁLLT A CÉG :-(

Rettenetes lehetett ezt eldönteni, és kimondani, hogy VÉGE.

Elkeseredettség düh és sokk hatása alatt mentem ki és pakoltam a szekrényemet. Akkor kezdték keresni azokat a pilótákat, akik visszarepülik a 737-eseket a bérbe adónak, tulajdonosnak, és nyilván az első reakciója mindenkinek az volt, hogy nem, szó sem lehet erről. Miért mi adjuk az utolsó mindent eldöntő döfést magunkba?????

Aztán valamelyest tisztultak a gondolatok, eljutottak az információk, a fontos információk és úgy döntöttem, döntöttünk, részt szeretnék venni ezen a repülésen. De ez nem csak az volt. Délután fél 5 körül gyülekeztünk a CREW CENTERBEN. Nevetgéltünk, örültünk egymásnak izgalommal vártuk a dolgot. Aztán irány az APRON.

Mindenki elfoglalta a számára kijelölt repcsit a szép, és talán akkor mindenki számára a legszebb fehér madarat a kék orrával, és a legszebb logóval a farkán, amit valaha láttam gép farkán. Akkor már nem voltunk vidámak, de a feladatra való koncentrálás a kiszolgálás szervezése feledtette velünk az érzéseket. De ahogy Végig néztem az egymás mellett sorakozó gépeket, belül éreztem ez nem jó így. Nagyon nem jó. :(

Aztán elindultunk szépen egymás után sorban elköszönve, kihangsúlyozva a járatszám előtti hívójelet: MALÉV. Jó érzés volt. :) Az út sima volt, kaptuk a direct-eket, 300-400NM direct-eket, mintha Ők is tudták volna, nem biztos, hogy lesz még alkalom segíteni. Pedig nem kellett időre menni, nem volt utas, csak mi ketten. A kapitány és első tiszt. És a madár, a fehér madár kék orral, BLUE NOSE.

Éjfél körül megérkeztünk EINN-be, sorban egymás után szálltunk le szépen meggurítva, ezzel is tisztelegve az elmúlt időszak felett. Megálltunk egymás után, sorban guruló utakon, álló helyeken, leállítottuk, kipakoltunk, kikapcsoltuk a fényeket, sötétbe burkolóztak a gépeink. Szörnyű érzés volt, OTT KELLETT HAGYNI ŐKET.

Reménykedtünk, még hátha jön egy telefon, GYERTEK HAZA GÉPESTÜL, ez csak egy álom, vagy egy rossz vicc volt. De nem jött ilyen. OTT MARADTAK. Mindegyik. :( DAS-al jöttünk haza, LQD a retró. Szuper jó kis gép, fantasztikus személyzettel.

 

Összeszedtük magunkat, beszálltunk, de a hangulatunk egyre rosszabb volt. Tudtuk merre fogunk kigurulni. És tudtuk, nem lesz jó a látvány, de mindenki erősnek érezte magát.

Ekkor már volt, aki 24 órája volt ébren, de abban a pillanatban a fáradtság volt a legkevésbé fontos, meghatározó. Néztem az ablakon kifelé, és megláttam a mi madarainkat. Az épületek fényei, művészi szépséggel rajzolták kis a sötétségben a boeingok sziluettjét. A logó már nem látszott. Mintha így lett volna megkomponálva.

PICSÁBA. Potyogtak a könnyek…..senki, szerintem senki nem tudta magába tartani. Torokszorító, fojtogató érzés volt elgurulni és felszállni. Mintha a szívünkből téptek volna ki egy darabot. “NEM HISZEM EL, HOGY ITT KELL HAGYNI ŐKET”, hogy van ez? Hát így. Ha most beszélnem kellene nem tudnék. :(

12 éves koromban döntöttem el, hogy ezt szeretném csinálni, így szeretném csinálni, ITT szeretném csinálni és ilyen emberekkel szeretnék együtt dolgozni. Sikerült, ha nem is nagyon sokáig, de azért sikerült.

Köszönöm nektek a feledhetetlen 9 évet, és Örülök hogy részese lehettem a Magyar Nemzeti Légitársaságnak, a “MA”gyar “LÉ”giközlekedési “V”állalatnak. Remélem még dolgozhatok veletek, mellettetek, EGYÜTT, a légi iparban, egy Nemzeti légitársaságban. Hát ez jár a fejemben most, és még egy ideig biztosan. 29. órája vagyok fent, de nem tudok aludni.”

Demeter Csaba

 


Itt üzenhet nekem:

Az Ön e-mail címe:

Üzenet:



Szóljon hozzá

Név:
E-mail:
Az e-mail cím nem jelenik meg az oldalon
Szöveg:




Minden jog fenntartva © Szabados Erzsébet 2010

Honlapkészítés